19.35

Jag tycker om doften efter regn.
Jag tycker om tjocka böcker.
Jag tycker om fåglar som flyger högt.
Jag tycker om människor som väljer sina ord väl.
Jag tycker om att se solljus genom dimma.
Jag tycker om barn som skrattar.
Jag tycker om kyrkor, moskéer och andra religösa byggnader.
Jag tycker om hästar som galloperar.
Jag tycker om långa promenader.
Jag tycker om min farmor.
Jag tycker om kalejdoskop.
Jag tycker om att vara själv.
Jag tycker om lugnet om natten.
 
 
Jag tycker inte om att känna mig uttittad.
Jag tycker inte om hemligheter.
Jag tycker inte om när någon är besviken på mig.
Jag tycker inte om musik som får mig att känna för mycket.
Jag tycker inte om när människor höjer rösten.
Jag tycker inte om känslan av att alla pratar illa om mig när jag inte är där.
Jag tycker inte om att känna mig ensam.
Jag tycker inte om vintern.
Jag tycker inte om människor som alltid ler.
Jag tycker inte om att jag är rädd, konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0